وبسرویس پیامکی در vb6

ضمن سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و بازدیدکنندگان وبلاگ phpkar.blog.ir

با توجه به اینکه اخیرا شرکت های پیامکی از ارائه کامپوننت ارسال پیامک برای ویژوال بیسیک 6 به جهت قدیمی شدن این زبان برنامه نویسی محبوب خودداری می کنند لذا برآن شدیم تا یک پروژه با ویژوال بیسیک 6 (vb6) برای ارتباط با وبسرویس های پیامکی بنویسیم تا آن دسته از عزیزانی که پروژه هایی با این زبان برنامه نویسی نوشته اند و قصد اضافه کردن امکان ارسال و دریافت پیامک درون برنامه های شان دارند بتوانند با کمک این پروژه به هدف شان برسند.

ارتباط با سرور در این پروژه به دو صورت متقارن و نامتقارن امکانپذیر میباشد طوری که در روش متقارن کل برنامه تا لحظه دریافتپاسخ از سرور منتظر خواهد ماند ولی در روش غیر متقارن برنامه با تکنیک چند نخی دیگر کل برنامه برای دریافت پاسخ از سرور منتظر نخواهد ماند و در هر لحظه که پاسخ دریافت شد می توانید مقدار آنرا کنترل کنید که این مدل از ارتباط برای کسانیکه نمی خواهند در زمان ارسال پیامک برنامه شان هنگ کند مفید است .

به جهت اینکه زمان زیادی برای پیاده سازی این پروژه صرف شده در حال حاضر به قیمت 100 هزار تومان برای شما عزیزان ارائه می شود.

این پروژه بر مبنای API های REST نوشته شده و شما با تهیه آن دیگر نیازی به درگیر شدن با کدهای پیچیده ارتباط با وبسریس ندارید 

از طریق این پروژه خواهید توانست براحتی و با تنظیم چند پارامتر که بستگی به شرکت ارائه دهنده شما داره ، با سرور پیامکی خود ارتباط بگیرید و از درون برنامه نوشته شده با ویژوال بیسیک 6 ، پیامک بفرستید.

توصیه من به شما استفاده از سرویس های کاوه نگار هست که وبسرویس  و پنل زیبا و شفاف این شرکت بهتون تجربه کاربری خوبی خواهد داد.

به هر حال انتخاب با خودتون هست . برای تهیه این پروژه مبلغ 100 هزار تومان به حساب زیر واریز نمائید و سپس کد پیگیری پرداخت را اعلام کنید تا پروژه را برای شما ارسال کنیم.

البته معمولا خریدارانی که تماس میگیرن تمایل دارن کار ارتباط پروژه را هم ما براشون انجام بدیم که در صورتی که شماهم دوست داشتید تا ما براتون تمامی کانفیگ هاشو انجام بدیم مبلغ 50 هزار تومان نیز اضافه خواهد شد و جمعا 150 هزار تومان پرداخت خواهید کرد.

 

نمونه وبسرویسهایی که در این پروژه استفاده شده است در تصویر پائین قابل مشاهده است

کامپوننت ارسال پیامک در وی بی6

 

در ضمن یک نسخه هم که تصویر اون در پایین قرار گرفته ، پیامهای ارسالی و دریافتی رو درون دیتاگرید براتون نمایش میده و دارای دیتابیس نیز میباشد که پیامهای ارسالی و دریافتی رو با وضعیت ارسال و دریافت برایتان ذخیره میکند.

پروژه ارسال و دریافت پیامک با وی بی6

 

 

توجه : برای استفاده از این سورس دانش پایه ای ویژوال بیسیک 6 لازم میباشد.

نام پروژه : ارسال پیامک (sms) در ویژوال بیسیک 6 (VB6) با استفاده  REST API به همراه توابع کار با Json

قابلیت های پروژه :  ارتباط با سرور به دو حالت متقارن و نامتقارن

قمیت پروژه : 100 هزار تومان

هزینه کانفیگ در صورت نیاز : 50 هزار تومان

 

شماره کارت بانک مهر ایران :   6063731115299621

بنام مهدی حسامی

تلفن تماس :      09192421865

بعداز واریز ،کد پیگیری پرداخت را به همراه ایمیل خود به شماره بالا پیامک کنید تا پروژه براتون ارسال شود

 

مطلب زیر هم مرتبط با این موضوع میباشد

لینک

 

با آرزوی موفقیت

ارادتمند شما  مهدی حسامی

توسعه دهنده وب و برنامه های موبایل و دسکتاپ