پروژه ارسال و دریافت پیامک در ویژوال بیسیک

ضمن سلام و عرض احترام خدمت شما دوست عزیزم

اگر شما هم نیاز دارید تا یک سامانه مدیریت مرخصی ، درخواست وام پیامکی ، درخواست مساعده ، درخواست تمدید مرخصی پیامکی  و ثبت درخواست های متفرقه دیگر را بصورت پیامکی برای شرکت ، اداره و یا محل کار خود راه اندازی کنید این نرم افزار برای شما مفید خواهد بود.

نرم افزاری که در اینجا به شما معرفی میکنیم دارای قابلیت ارسال پیامک به دو صورت متنی و صوتی را دارد و شما براحتی می توانید با تایپ متن پیامک براحتی اقدام به ارسال به هر دو شکل نمائید که در صورت ارسال بصورت صوتی ، سامانه تبدیل نوشتار به گفتار ، متن شمارو برای شماره یا شماره هایی که تعیین کردید ارسال کرده و بصورت گفتاری برایشان پخش خواهد شد.

نرم افزار ارسال و دریافت پیامک در ویندوز

نرم افزار ارسال پیامک ، قابلیت دریافت نیز دارد و  شما برای دریافت پیامک بایستی یک شماره اختصاصی خریداری نمائید یا اگر شماره اختصاصی از قبل دارید با همان خط اقدام به دریافت پیامک ها کنید و پیامک های دریافتی در نرم افزار نمایش داده می شوند.

لیست پیامک های دریافتی در وی بی 6

یکی دیگر از قالیت های این نرم افزار ، امکان مدیریت کاربران یا پرسنل میباشد که شما می توانید پرسنل خود را در این برنامه تعریف کنید تا در لیست پیامک های ارسالی و دریافتی اسم شخص گیرنده یا فرستنده نیز نوشته شود .

در این نرم افزار همونطور که پیش تر توضیح داده شد ، قابلیت مدیریت درخواست هم درج شده است که با این سیستم شما می توانید درخواست های کارمندان خود را از طریق پیامک دریافت کنید و سیستم بصورت خودکار بدون دخالت شما اقدام به مدیریت درخواست ها می کند .

در حال حاضر 5 نوع درخواست با این نرم افزار قابل مدیریت میباشد که شامل : درخواست مرخصی ، درخواست تمدید مرخصی پیامکی ، درخواست مساعده پیامکی ، درخاست وام پیامکی و درخواست متفرقه پیامکی که می توانیم بسته به نیاز شما اضافه کنیم یا تغییر بدیم و پروژه رو تقدیم نمائیم.

روند کار سیستم مدیریت درخواست پیامکی به این شکل هست که کاربر به خط اختصاصی شما که در نرم افزار تعریف می گردد پیامکی ارسال می کند و سیستم با دریافت پیامک اولین پیامک را مبنی براینکه شما در سامانه تشکیل پرونده ندادید رو برای کاربر ارسال میکنه ، سپس کاربر با مراجعه به امور اداری سازمان نسبت به نام نویسی در سامانه اقدام میکنه تا اسم و شماره ایشان در نرم افزار تعریف شود بعد از این کار شماره شخص مذکور در سیستم قابل تشخیص بوده و تمامی پیامک های ارسالی و دریافتی به اسم ایشان در دیتابیس ثبت می شود.

مدیریت مرخصی در ویندوز

شخص پس از ثبت نام در نرم افزار می تواند اقدام به ارسال هر گونه پیامکی نماید که اگر بخواهد یکی از درخواست هارو ثبت کند بایستی طبق الگو یا فرمتی که برایش در موقع ثبت نام ارسال می شود درخواست خود را ثبت کند.

سیستم بعد از تشخیص در صورتیکه درخواست معلقی نداشت، پیامک را دریافت و یک پیامک به مدیران سیستم ارسال میکند تا اونها برای تایید یا رد درخواست نیز ، نظراتشون رو به سیستم ارسال کنن

بعد از ارسال تاییدیه مدیران تعریف شده ، درخواست یا رد میشود یا تایید که در این صورت سیستم بطور خودکار یک پیامک به شخص ارسال میکنه و نتیجه نهایی را به ایشان اعلام میکند.

ارسال پیامک در ویندوز

همچنین قابلیت چاپ لیست پرسنل ، لیست ارسالی ها ، لیست دریافتی ها نیز در نرم افزار وجود دارد.

 

پروژه  به دوصورت قابل تهیه میباشد:

1 - سورس کامل 

2 - نرم افزار قابل نصب بر روی ویندوز

 

لطفا برای تهیه این نرم افزار با شماره زیر تماس بگیرید یا در تلگرام در ارتباط باشید.

شماره تماس :   09192421865

مهندس مهدی حسامی