وبسرور شخصی

در این پست به معرفی کتاب اندروئیدی راه اندازی وبسرور شخصی می پردازیم

با توجه به اینکه ممکنه شما مهندسین و برنامه نویسان کامپیوتر نیاز داشته باشید تا بدون هزینه های اضافی و فقط با همون لپ تاپ یا رایانه شخصی تون بخواهید یک وبسرور راه اندازی کنید ، آموزش راه اندازی وبسرور شخصی رو در قالب یک کتاب اندروئیدی براتون آماده کردم که بتونید همیشه این آموزش رو همراه خودتون داشته باشید و ازش استفاده کنید.

پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو دانلود کنید که در اون روش جالبی رو برای اینکار آموزش داده ام که شما نیاز به هیچ هزینه اضافی نداشته باشید و کاملا رایگان لپ تاپ یا رایانه شخصی خودتون رو به یک وبسرویس تبدیل کنید.

در این کتاب مباحث گوناگون و بدرد بخوری هم براتون نوشتم که می تونید ازش استفاده کنید.

توضیحات بسته آموزشی راه اندازی وبسرور خانگی در وبسایت کافه بازار

 

با استفاده از آموزشهای این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود تا کامپیوتر خانگی خود را بدون نیاز به خرید IP استاتیک از مخابرات به یک وب سرور تبدیل نموده و اسکریپت ها و یا فایلهای مورد نظر خود را در معرض دید عموم قرار دهید .


مخاطب این آموزش :


برنامه نویسان ، گرافیست ها ( جهت قرار دادن نمونه کارها به مشتریان ) و دانشجویان ، دانش آموزان جهت نمایش پروژه های خود به اساتید و معلم شان و صاحبان وبسایت های تجاری و شخصی که قصد دارند سرور خود را در منزل یا محل کار خود مستقر کنند


اگر شما هم قصد دارید تا بجای خرید هاست و آپلود اسکریپتهای خود در حافظه آن ، کامپیوتر شخصی خود را به عنوان میزبان برنامه های خود قرار دهید و امنیت فایلهای خود را در اختیار خود بگیرید این برنامه آموزشی شما را بطور کامل با مراحل راه اندازی این سرویس بر روی سیستم عامل ویندوز بدون نیاز به تنظیمات پیچیده خاصی و با ساده ترین تکنیکها آشنا خواهد نمود


ابتدا قصد داشنیم تا این آموزش را رایگان ارائه نمائیم ولی بدلیل صرف انرژی و زمان زیاد برای تولید این بسته آموزشی اندروئیدی مبلغی ناچیز در قبال محتوای ارزشمند آن برای شما دوستان در نظر گرفته ایم .


بجای هزینه سالانه بیش از 1000000 تومان بابت آی پی ثابت و هزینه های هاستینگ ، با پرداخت فقط یکبار هزینه ناچیز بسته آموزشی اندروئیدی ما ، بصورت گام به گام همراه با آموزش در کمتر از چند ساعت خواهید توانست سرور شخصی خود را راه اندازی نمائید .


ما تا پایان آموزش همراه شما خواهیم بود و به سئوالات شما پاسخ خواهیم داد.


 


" هزینه IP استاتیک به نقل از یکی از شرکت های ارائه خدمات اینترنتی جهت اطلاع شما عزیزان ذکر می شود :  "


سرویس IP STATIC سه ماهه = 495.000 ریال


سرویس IP STATIC شش ماهه = 985.000 ریال


سرویس IP STATIC یک  ساله = 1.310.000 ریال


سرویس IP STATIC -8S شش ماهه = 7.835.000 ریال


سرویس IP STATIC -8S یک ساله = 13.100.000 ریال

 

با یادگیری مباحث این آموزش شما خواهید توانست تا کامپیوتر شخصی خودتان را به یک سرور واقعی تبدیل کنید
پس از انجام مراحل گفته شده کامپیوتر شما دارای یک دامنه اینترنتی خواهد بود و کاربران می توانند به اطلاعاتی که می خواهید دسترسی داشته باشند
ما در این آموزش به شما یاد می دهیم که بتوانید بدون خرید آی پی استاتیک و پرداخت هزینه ماهیانه آی پی به مخابرات و بدون نیاز به ثبت دامنه پولی یک سرور واقعی برای خود راه اندازی نمائید


برای تهیه این آموزش زمان و انرژی زیادی صرف شده است 


گرافیک اپلیکیشن در عین سادگی مطابق با روانشناسی رنگ ها به گونه ای طراحی شده است تا مطالب آن به راحتی خوانده شود و حس خوبی به مطالعه کننده بدهد.


علاوه بر آموزش راه اندازی سرور خانگی برخی دیگر از آموزش های مفید و کاربردی مرتبط با موضوع همین آموزش و مبحث امنیت بصورت کاملا تصویری و عملی بیان شده است .


* آشنایی با شبکه اینترنت
* آشنایی با سرور و انواع
* آشنایی نحوه کار مرورگر
* آشنایی با ومپ سرور
* وظایف سیستم عامل سرور
* آشنایی با عملکرد دیوار آتش
* آشنایی با پورت و انواع آن
* اتصال دو برنامه از طریق شبکه
* سرورهای DNS
* بازکردن و بستن پورت
* دیوار آتش نود 32
* آشنایی با IP
* معرفی Wamp Server
* نصب Wamp Server
* ثبت دامنه ویژه رایگان
* تنظیم DNS 
* تنظیم فایروال آنتی ویروس
* نصب نمونه سایت بر روی سرور
* اتصال به وب سرور شخصی
و ...

منبع : اینجا رو کلیک کنید