شما هم اکنون یکی از خوشبخت ترین کسانی هستید که بر روی کره زمین زندگی میکنید ، چون دارید این مطلب رو می خونید

اخیرا با رشد تکنولوژی های ارتباطی و گسترش لوازم الکترونیکی هوشمند مثل گوشی های تلفن همراه در کشورمون و در سراسر جهان ، موج عظیمی در همین چند مدت اخیر از افرادی که به سمت یادگیری روش های کسب درآمد از اینترنت و کامپیوتر ایجاد شده که این آمارها رو بصورت زنده میتونید از طریق  ابزارهای آنالیز گوگل بدست بیارید که خودتون هم میتونید صحت این قضیه رو بصورت دقیق جویا بشید.

لذا اولین توصیه بنده به عنوان متخصص در زمینه برنامه نویسی به شما دوستان این هست که بدون فوت وقت سریعا اقدام به یادگیری برنامه نویسی کنید که همین الان هم میتونید درآمد بسیار زیادی از این طریق کسب کنید. البته برای سعی کنید بسته به نیاز بازار و علایق خودتون یکی از زبانهای برنامه نویسی رو بطور حرفه ای یاد بگیرید .

در حوزه برنامه نویسی هر چقدر تخصص بالایی داشته باشید در آمد بالایی هم خواهید داشت . 

من آمار ها رو همیشه رصد میکنم و اینجا هم خدمتتون به مهم ترینش میپردازم ، هم اکنون که من این مقاله رو مینویسم (1395/06/25 راس ساعت 10:43 ق.ظ) تعداد 43 میلیون کاربر اینترنتی در ایران داریم که نشان دهنده  ضریب نفوذ بالای 50% میباشد که این برای کسانی که مخاطبینشان کاربران اینترنتی هست بسیار خوشحال کننده میباشد . هم اکنون بالای 3.5 میلیارد کاربر اینترنتی در سطح جهان داریم که این کاربران هم در کشورمون و هم در کل دنیا با سرعت بالایی در حال رشد و افزایش هستند و افراد زیادی به سمت اینترنت گرایش می یابند .

جدول زیر نشان دهنده تعداد کاربران اینترنت در سطح جهان از سال 2000 تا 2016 میلادی میباشد

آمار استفاده کنندگان از اینترنت

که تحلیل بسیاری از چیز ها رو به عهده خودتون میزارم ولی بطور کلی همین امروز %40 از مردم جهان به شبکه اینترنت متصل هستند که این خبر بسیار خوشحال کننده ای برای تمام برنامه نویسان هست ، این رقم در سال 1995 کمتر از %1 بود .

تا سال 2005 میلادی تعداد کاربران اینترنت کل جهان کمتر از 1 میلیارد نفر بود ولی در سال 2005 تعداد کاربران اینترنتی به 1 میلیارد رسید و پنج سال بعد یعنی در سال 2010 تعداد کاربران دوبرابر شد و این رقم از مرز 2 میلیارد نفر گذشت و چهار سال بعد یعنی در سال 2014 تعداد کاربران باز هم 1 میلیارد نفر افزایش یافت و هم اکنون که این پست نوشته میشه تعداد کاربران بیش از 3 میلیارد نفر میباشد.

نکته جالب این آمار اینه که در سال 2014 نزدیک به %75  (2.8 میلیارد) کاربران فعال اینترنت در 20 کشور جهان قرار دارند که ایران هم جز این لیست میباشد و %25 درصد (0.7 میلیارد)باقیمانده در 178 کشور جهان پراکنده اند که این کاربران تعدادشون کمتر از 1 درصد میباشد . 

چین ، کشوری با بیشترین کاربر اینترنتی که تقریبا %22 از کل کاربران اینترنت رو در اختیار داره و بیشتر از سه کشور آمریکا و ژاپن و هند میباشد.

 

جدول زیر نشان دهنده کشورهای برتر از لحاظ کاربران فعال اینترنتی میباشد که ایران هم در ردیف 18 قرار گرفته است 

آمار استفاده از اینترنت

منبع این آمار سازمان جهانی ارتباطات ( ITU ) میباشد.

 

منظور ما از کاربر اینترنتی در اینجا ، شخصی که با یک دستگاه چه گوشی ، چه تب لت ، چه لپ تاپ یا کامپیوتر و هر دستگاه دیگه به شبکه اینترنت متصل شده و به تبادل اطلاعات میپردازد.

 

نتیجه گیری :

از این فرصت استفاده کنید و محصول یا خدمات خودتون رو بجای عرضه در محل زندگیتون به کل دنیا عرضه کنید ! بله هم اکنون این امکان فراهم شده و روز به روز بیشتر و بیشتر میشه ، اگر کمی تلاش کنید شما هم به عنوان تاجر اینترنتی در دنیا میلیاردر خواهید شد که قبلا این امکان شاید برای خیلی از ما فراهم نبود . قبلا کسی میتونست میلیاردر بشه که زمینه های زیادی از جمله سرمایه زیاد ، ارتباط سازمانی و نفوذ بالا و از این دست موارد مورد نیاز بود که مسلما برای اکثر افراد مهیا نبود ولی اینک دیگر ورق برگشته و ما با رویکردی متفاوت و نوین روبرو شده ایم و هم اکنون هر کسی می تواند با داشتن فقط یک لپ تاپ کوچک و یک خط اینترنت میلیاردر شود ، قبلا کسی نمی تونست یک شبه پولدار بشه ولی الان می شود و شده است پس شما هم به این مسیر قدم بگذارید و پس از مدت کوتاهی تلاش و زحمت می تونید آینده خود ، خانواده خود و حتی بعد از خودتون رو متحول کنید .

در این پست قصد دارم روش های کسب درآمد موقت در منزل رو خدمتتون آموزش بدم ، البته من نمیخوام حرفایی که توی سایت های مختلف با اهداف سودجویانه می نویسند رو تکرار کنم، نه ، من میخوام روش های کسب درآمد در خانه رو که  چندین سال از این طریق کسب درآمد کرده ام تا اینکه از راه برنامه نویسی حرفه ای بتونم درآمد بدست بیارم رو معرفی کنم .

به شما هم توصیه می کنم اگه هنوز در برنامه نویسی به مهارت کافی نرسیدید بجای کارهای فیزیکی سنگین میتونید از این روشها برای کسب درآمد موقت استفاده کنید

پس بدون حاشیه فقط عناوین رو می نویسم ، آموزش ها رو خودتون در اینترنت (گوگل) جستجو کنید :

1 - ترجمه یا ساخت قالب برای وردپرس ، جوملا و سایر سیستم های مدیریت محتوا

2 - گویندگی کتاب و تبدیل کتابهای متنی به کتابهای صوتی

3 - ساخت کتابهای اندروئیدی که اگه کمی در گوگل جستجو کنید ، راه های آسونی رو پیدا خواهید کرد (عبارت "کتاب ساز اندروئید" رو جستجو کنید)

4 - بازاریابی شبکه ای

5 - همکاری در فروش با راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان

6 - فروش فایل های ارزشمدی که در هاردتون دارید

7 - نویسندگی سایت های خبری و آموزشی

8 - راه اندازی وبلاگ پر بازدید و نمایش و معرفی محصولات شرکت های بزرگ

9 - معرفی محصولات دیجیتالی به دیگران و اخذ پورسانت از صاحبان کالا که می تونید عبارت تبلیغات کلیکی رو جستجو کنید

10 - تولید فیلم های آموزشی در زمینه تخصص و مهارتهای خودتون در هر سطحی که هستید ، بدلیل اینکه افراد زیادی در فضای اینترنت حضور دارند که سطح دانش و معلوماتشون در اون مهارت ،  از شما پائین تره  و به دانش شما نیاز دارند پس عجله کنید و فرصت رو از دست ندید و در هر زمینه ای که احساس می کنید چیزهایی رو میدونید که خیلی ها نمیدونن آموزش بدید ، سایت های زیادی هستند که برای شما بستر ارائه فیلم های آموزشی رو فراهم کرده اند و شما حتی نیازی ندارید سایتی داشته باشید و اون سایت ها با دریافت مبلغی از درآمد حاصل از فروش فیلم های شما فیلم های شما رو بفروش می رسانند (بسیار پر درآمد)

 

و قطعا راه های زیاد دیگه که می تونید ازشون کسب درآمد داشته باشید ولی توصیه من به شما اینه که از این روشها بصورت موقتی استفاده کنید و سعی کنید یک مهارتی رو یاد بگیرید و در اون تا جایی که می تونید حرفه ای بشید و پول به مراتب بیشتری کسب کنید.

آرزوی موفقیت براتون دارم

اگه سئوالی یا نظری داشتید برای من ارسال کنید ، من مشتاقم حرفای زیبای شما رو بخونم